POLITYKA JAKOŚCI
Misją Związku jest wszechstronne wsparcie oraz ochrona praw i reprezentacja interesów zrzeszonych Członków wobec związków zawodowych pracowników, organów administracji państwowej, organów samorządu terytorialnego, płatników za świadczenia zdrowotne ze środków publicznych oraz innych organizacji.
Wyznaczone przez nas cele zamierzamy realizować poprzez:
1. Stałe podnoszenie jakości udzielanego wsparcia przy pełnym zaangażowaniu Zarządu oraz wszystkich pracowników i osób współpracujących;
2. Dbałość o wysoki poziom wsparcia, w tym usług doradczych i szkoleniowych w oparciu o aktualne przepisy prawa, wytyczne i rekomendacje;
3. Zatrudnianie odpowiedzialnego, kompetentnego, wykwalifikowanego Personelu oraz dbałość o jego stały rozwój;
4. Doskonalenie komunikacji pomiędzy Członkami a Zarządem i Pracownikami Związku;
5. Zagwarantowanie wysokiego standardu oferowanych usług poprzez stałe monitorowanie procesów oraz identyfikację obszarów poprawy jakości;
6. Spełnianie obowiązujących wymagań prawnych oraz norm przypisanych dla rodzaju i zakresu naszej działalności;
7. Stały nadzór nad sprawnością i niezawodnością sprzętu;
8. Dążenie do jak najlepszego zaspokajania potrzeb naszych Członków poprzez cyklicznie wykonywanie badań satysfakcji;
9. Ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015.
Wszyscy pracownicy Związku zostali zapoznani z dokumentacją systemową i są świadomi odpowiedzialności za utrzymanie i rozwijanie Systemu Zarządzania Jakością oraz realizację Polityki Jakości.
Zarząd Porozumienia Łódzkiego
Łódź, 26.02.2018r.
ZOBACZ WIĘCEJ:
Aktualności
Naszym zdaniem
Nasz komentarz do bieżących wydarzeń.
Dołącz do nas
Zostań członkiem Porozumienia Łódzkiego.
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu.
ul. Wigury 9, lokal nr 6 (I piętro)
90-302 Łódź
tel.: 42 673 80 20
biuro@porozumienielodzkie.pl